Hoe kunnen we helpen?
Laat het ons weten!
Zoeken
Uitgelichte artikelen:
-
Ik zou graag het adres wijzigen dat aan mijn account is gekoppeld. Hoe doe ik dat?
Als je het e-mailadres dat gekoppeld is aan je Casino-Magic account wilt wijzigen, neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Je dient ons te vo...
-
Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
Opnameverzoeken worden meestal binnen 2 werkdagen door ons team verwerkt. Zodra uw verzoek is gevalideerd, ontvangt u het bedrag op uw bankrekening binnen 1 tot 4 werkdagen....
-
Wat moet ik doen wanneer ik spelverslaafd ben?
CasinoMagic past een verantwoord spelbeleid toe. Spelen moet vooral plezierig blijven en als ontspanning gezien worden. Als u denkt dat u verslaafd bent aan het gokken, kunt...
-
Is mijn geld veilig op CasinoMagic.be?
Ja. In tegenstelling tot illegale websites, die vaak opgezet zijn in een belastingparadijs waar ze niet gecontroleerd worden, houdt CasinoMagic.be zich aan de Belgische wetg...
-
Ik heb mijn standaard stortingslimiet opgeheven. Waarom kan ik niet meer storten?
Het kan zijn dat je één van je persoonlijke stortingslimieten hebt bereikt. Controleer het in de instellingen van je account of via het tabblad Stortingen.