Opnames
-
Ik heb online een opname aangevraagd. Hoe lang duurt het voordat het geld op mijn bankrekening beschikbaar is?
Opnameverzoeken worden meestal binnen 2 werkdagen door ons team verwerkt. Zodra uw verzoek is gevalideerd, ontvangt u het bedrag op uw bankrekening binnen 1 tot 4 werkdag...
-
Er wordt me gevraagd om documenten op te sturen om mijn account te verifiëren. Kan ik ze alle veiligheid opsturen?
Natuurlijk! De authentificatie van je account is een wettelijke verplichting die door de Kansspelcommissie is opgelegd. Casino-Magic is niet alleen een 100% legale site...
-
Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan opnemen?
Het minimale en maximale bedrag dat je kan opnemen zijn : • Opname via een bankoverschrijving: minimaal € 10 en maximaal € 25.000
-
Hoe kan ik geld opnemen op Casino-Magic?
Er is niets zo makkelijk als een opname doen op Casino-Magic! Ga in je instellingen naar het tabblad 'Opname' en volg de instructies op je beeldscherm. Casino-Magic biedt...
-
Ik kan mijn volledige krediet niet opnemen. Wat kan ik doen?
Het is mogelijk dat er nog bonuskrediet op je account staat, wat overeenkomt met een Playthrough die je niet hebt kunnen voltooien toen verschillende bonussen nog beschik...
-
Moet ik belasting betalen over mijn winst?
Nee, je hoeft geen enkele belasting te betalen over de bedragen die je wint door te spelen bij Casino-Magic. Voor meer informatie over belasting over kansspellen raadplee...
-
Ik heb geen verificatiemail ontvangen. Wat moet ik doen?
Als je geen verificatiemail hebt ontvangen, kan het zijn dat deze in je ongewenste e-mail is beland. Als je de e-mail daar ook niet in kan vinden, neem dan contact op met...
-
Het lukt me niet om een opname te doen. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een opname te doen, kan het zijn dat jij je inschrijving nog niet per e-mail hebt bevestigd. Ga naar je mailbox en zoek naar de e-mail die we je h...
-
Je wilt de annuleringsoptie voor opnames uitschakelen. Hoe doe je dat?
Als je dat wenst, kun je de annuleringsoptie voor opnames uitschakelen op je account. Je kunt dit aanvragen door rechtstreeks contact op te nemen met de klantendienst v...
-
Ik heb mijn documenten opgestuurd om mijn account te verifiëren, maar ik heb nog geen antwoord ontvangen. Waarom?
De verwerking en verificatie van je documenten neemt gemiddeld een paar dagen in beslag tijdens de openingstijden van onze klantendienst. Soms kan het echter langer duren...
-
Hoelang duurt het voordat mijn account is geverifieerd?
Als je ons alle benodigde documenten hebt toegestuurd, zullen onze teams ze controleren. Houd er rekening mee dat de gemiddelde verwerkingstijd van de documenten een aant...
-
Ik hen een opname aangevraagd, maar ben van mening veranderd. Kan ik deze annuleren?
Je kan een opname alleen annuleren als de aanvraag nog niet is behandeld. Bekijk je transactiegeschiedenis in je account om te weten te komen of er nog tijd is om je opna...
-
Je wilt je IBAN wijzigen om een opname te doen. Hoe doe je dat?
Heb je onlangs je rekeningnummer gewijzigd en wil je je geld opnemen naar je nieuwe rekening? Vul dan gewoon het opnameverzoek in met de gevraagde informatie van je nieuw...